Володар відомого чеського покер-руму King’s Resort Леон Цукернік позивається до Facebook через використання бренду клубу в нелегальній рекламі.

Кілька місяців у соціальній мережі виходить реклама з пропизиціями перерахувати гроші на рахунок King’s Resort, яке нібито стало працювати онлайн. Пропонуюься бонуси для новачків, рекламуються інші послуги.

Але ж насправді King’s Resort був і лишається наземним клубом, який проосто зачинений на час локдауну.

Цукернік стверджує, що невідомий рекламодавець без дозволу використав бренд компаніїї для привернення клієнтів, а адміністрація Facebook не взяла до уваги його числені запити щодо нелегальної реклами.

Цукерник заявляє, що всі сайти, де вони замовляють рекламу, вимагають підтвердження ліцензії та товарного знаку. Але чомусь Facebook проігнорував таку практику у відношенні чиєїсь нелегальної реклами, яку розмістив у себе в мережі.

Бізнесмен підозрює, що адміністрація мережі могла мати мзду за розміщення недобросовістної інформації.

Тепер очільник компанії гральних автоматів звертається до регіонально суду міста Пльзень з вимогою встановити правду та вимагає від Facebook $20 млн за відшкодування моральних та матеріальних збитків, що поніс покер-рум King’s Resort.

Facebook заробляє чимало на рекламі. До прикладу, в останньому кварталі минулого року дохід від реклами склав понад 11 мільярдів доларів.

slots